piątek, 17 maja 2013

Rozdział 8

Przypomnienie : w poprzednim rozdziale Alan spytał Kamili czy zostanie jego partnerką. Dziewczyna zgodziła. Neli wraz z Mikim byli w kinie i na spacerze, Gdy dziewczyna wracała do domu ze spotkania natknęła się na sąsiada na którego się zdenerwowała. Po wymianie kilku zdań Kornelia poszła do domu. W środku nocy obudził ją hałas. Teraz dowiemy się kto był tego sprawcą. Miłego czytania :)

*Neli
Byłam zaskoczona gdy na dole przed moim domem stał Miki. Co On tu robił o tak późnej porze.
-Co Ty tu robisz? Wiesz która jest godzina? -spytałam zaspana stojąc na balkonie w samej piżamie.
-Wiem ale muszę Ci coś powiedzieć. -mówił bardzo głośno z wielkim uśmiechem na twarzy.
-Nie krzycz, co jest tak ważnego żeby budzić mnie o 3.00 w nocy? -uciszałam Go jednocześnie pospieszając.
-KOCHAM CIĘ. KORNELIA JA CIĘ KOCHAM.! -zaczął mówić a na mojej twarzy pojawił się wielki uśmiech. - Chcę być z Tobą na zawsze. Budzić się przy Tobie, spędzać z Tobą każdą wolną chwilę, robić Ci śniadanie, obiadki i kolacje, chce móc się całować o świcie i pić z Tobą poranną kawę. Chcę byś swoim cudnym uśmiechem witała mnie każdego poranka. -powiedział a ja wybiegłam jak najszybciej z domu i rzuciłam mu się na szyję całując Go namiętnie.
-Ja Ciebie też bardzo kocham Mikołaj. - szepnęłam mu do ucha po bardzo namiętnym i czułym pocałunku.
-Zostaniesz moją dziewczyną? -spytał
-Tak. Oczywiście że tak Wariacie. -odpowiedziałam uśmiechając się i aż łezki wzruszenia poleciały mi po policzkach. On wziął mnie na ręce i okręcił się ze mną kilka razy. Po dłuższym staniu na dworze zaprosiłam Misia do domu by został u mnie na noc. Poszliśmy do mnie do pokoju i położyliśmy się spać.
.
*Miki
Wyznałem Jej to co czuję bo chciałem by wiedziała że jest dla mnie bardzo ważna, najważniejsza. Znam ją całe swoje życie i chcę by do końca ze mną była. Gdy obudziłem się rano moja Kruszynka leżała wtulona we mnie. Pocałowałem ją w czoło a na jej twarzy pojawił się uśmiech. Delikatnie wysunąłem się spod jej objęcia i udałem się do kuchni by zrobić śniadanie. Na szczęście nie było jej rodziców. Postanowiłem że zrobię kanapki i kakao.
Gdy śniadanie było już prawie gotowe Neli zeszła na dół.
-Dzień dobry Śpiochu. -przywitałem się z Nią całują Ją w policzek.
-Dzień dobry Kochanie. -odpowiedziała siadając na krzesło.
-Oto Twoje śniadanie. -powiedziałem kładąc jej talerz z kanapkami i kubek kakaa przed twarzą.
-Dziękuję Ci. -odpowiedziała uśmiechnięta i zaczęła jeść. Gdy zjadła poszła się przebrać w jakieś ubrania i zeszła na dół. Miałem dla Niej małą niespodziankę która była u mnie w domu więc musieliśmy tam pojechać.


*** Bardzo Was przepraszam za tak krótki rozdział i za to że musieliście tak długo czekać. Miałam problemy rodzinne i szczerze mówiąc brak weny.
Dziękuję za nominację ;* Cieszę się że komuś się podoba :)
Gdybyście chcieli jakiś kontakt ze mną to :
Ask.fm
Odpowie.pl
E-mail

7 komentarzy:

  1. Fajny rozdział , ale szkoda że taki krótki ....
    No ale mam nadzieję że następny będzie dłuższy :)
    Czekam z niecierpliwością na kolejny ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! Nominowałam cię do Liebster Blog Award.Oto moje pytania :
    1.W jakiej miejscowości mieszkasz ?
    2.Od kiedy piszesz blogi ?
    3.Ulubiony gatunek muzyki ?
    4.Jak powstał pomysł na to opowiadanie ?
    5.Ulubiony kolor ?
    6.Ulubiony serial/film ?
    7.Masz rodzeństwo ? Jeżeli tak to brata czy siostrę ?
    8.Ulubiony przedmiot szkolny ?
    9.Najlepszy blog który czytasz ?
    10.Wyjazdy za granicę vs Podróże po polsce ?
    11.Pies vs kot ?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnee. ;> tylko szkoda że takie krótkie :< czekam na dalszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być , ale straaaaasznie krótki ...
    Mam nadzieję że to poprawisz ;)
    Kiedy następny rozdział ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ale to bardzo Was za to przepraszam. Jest mi strasznie głupio że jest on taki krótki i że tak długo nie dodaje nowego lecz mam pewne problemy i muszę się z nimi uporać. Wybaczcie mi i następny będzie długi. Obiecuję.

      Usuń
  5. PODOBA MI SIE !!! Zajrzyj czasem do mnie i zostaw koma ---> http://la-historia.blogerki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Zostałaś nominowana do Libster Award Blog. Więcej informacji u mnie: http://youarebemynumberone.blogspot.com/2013/06/liebster-award-blog-zostaysmy.html

    OdpowiedzUsuń