niedziela, 28 lipca 2013

Rozdział 10

                        !!! UWAGA !!!
    Rozdział zawiera treści erotyczne. Osoby które są przeciwne tego typu treścią proszone są o wyłączenie strony :) Pozdrawiam i miłego czytania :3



*Neli
Usłyszałam jak drzwi do pokoju się otworzyły a Miki pozwolił mi otworzyć oczy - tak też uczyniłam.
Gdy zobaczyłam TO byłam w wielkim szoku. Mówiąc TO mam na myśli ozdobione dużą ilością świeczek wnętrze. Po całej podłodze były porozsypywane płatki róż. Na stole było czerwone, słodkie wino - moje ulubione, na talerzach były naleśniki polane czekoladę.
- Domyślam się że Ci się podoba - powiedział Miki gdy w końcu oderwałam swoje usta od Jego po czym oboje zaczęliśmy się śmiać. Zasiedliśmy do stołu i oboje zaczęliśmy się zajadać tym przepysznym daniem.
- A teraz przepraszam Cię na chwilkę. -powiedział Mikołaj gdy skończyliśmy konsumować potrawę i zszedł na dół. Siedziałam na krześle myśląc o tym po co poszedł. Myślałam że jakieś lody czy chipsy ale pomyliłam się. Tym razem moja kobieca intuicja mnie zawiodła. Ale to był miły zawód. Miki przyszedł do pokoju z dwoma ciasteczkami z wróżbą na srebrnej tacy. Wyglądało to dość komicznie i po chwili oboje zaczęliśmy się śmiać.
- To jest dla Ciebie... - powiedział po czym podał mi talerzyk z ciasteczkiem. - a to dla mnie. Zanim je otworzysz pamiętaj że bardzo Cię kocham. - oznajmił a następnie musnął moje wargi i usiadł na sowim miejscu. Byłam tak bardzo podekscytowana co tam jest napisane że od razu rozwaliłam ciasteczko ale to co było w środku zaskoczyło mnie tak bardzo że nie byłam pewna czy to sen czy bajka...
W środku był pierscionek zaręczynowy i karteczka z napisem
*Will You marry me?* (tł. Czy zostaniesz moją żoną?) - TAK TAK TAAAAAK ! - wykrzyczałam jak dziecko które miało możliwość dostania lizaka. Bez zastanowienia rzuciłam się na Mikołaja i namiętnie Go pocałowałam. Nasz pocałunek stawał się coraz to bardziej zaborczy a nasze języki toczyły zawziętą walkę. Miki wziął mnie na ręce i ścisnął mój pośladek. Skierował nas w stronę łóżka po czym delikatnie nas położył. W mgnieniu oka zrzucilismy z siebie koszulki i spodnie co było jednoznaczne z tym iż byliśmy w samej bieliźnie. Leżałam pod Nim lecz w ułamku sekundy to ja dominowałam. Całowałam Go po Jego umięśnionym torsie i kierowałam się coraz niżej. Gdy byłam już dość nisko przygryzłam Jego bokserki i bardzo szybko się ich pozbyłam. Wzięłam delikatnie Jego członka do ust i zaczęłam ssać. Dłońmi masowałam jądra. Tak bardzo chciałam mu sprawić przyjemność. Kątem oka widziałam jak Mikołaj ściska w pięśi pościel. Spodobało mi się to. Językiem jeździłam bo główce prącia i udało mi się usłyszeć ciche jęki mojego wybranka. Gdy poczyłam w swoich ustach ciepłą ciecz połknęłam ją i zadowalona z siebie podniosłam głowę jednocześnie patrząc na Mikiego. Swoim palcem wytrał resztki nasienia i namiętnie mnie pocałował. Był cały rozpalony, tak samo jak i ja.
- Muszę Ci się za to odwdzięczyć moja Księżniczko. -powiedział a chwilę później już leżałam pod Nim. Zdjął ze mnie stanik i rzucił nim za siebie. Całował moje piersi i kierował się coraz niżej. Gdy dojechał do moich majtek pozbył się ich w mgnieniu oka. Całował mnie po udzie a później jego język powędrował na moją łechtaczkę. Nigdy takiego czegoś nie przeżyłam. To było niesamowite. Włożył swoje palce i bardzo szybko nimi poruszał. Moje nogi walczyły z jego rękoma lecz On był silniejszy i przytrzymał je po to aby mógł swobodnie dalej sprawiać mi nieziemską przyjemność. Ssał moje wargi i uśmiechał się do siebie. Mój kręgosłup wygiął się w łuk pod wpływem ogromnej fali rozkoszy.
*Miki
Zadowolony z siebie podniosłem się i pocałowałem Neli. Po chwili nasz delikatny pocałunek przerodził się w bardzo zaciętą walkę. Byłem taki szczęśliwy że ją mam. Mój największy Skarb.
Popatrzyłem na Kornelię pytającym wzrokiem, czy mogę. Ona kiwnęła głową na znak zgody. Po chwili delikatnie w Nią wszedłem. Byłem bardzo delikatny gdyż był to Nasz pierwszy raz. Skrzywiła się delikatnie, pewnie dlatego że jej błona właśnie pękła.
-Spokojnie Kochanie. To normalne. - powiedziałem aby ją uspokoić i musnąłem jej wargi. Uspokoiła się i uśmiechnęła do mnie. Byłem co raz szybszy. Dłońmi pieściłem jej piękne ciało. Było niesamowicie. Znowu przyspieszyłem. Było Nam razem dobrze. Gdy poczułem że oboje doszliśmy pocałowałem ją i położyłem się obok Niej jednocześnie przykrywając nas  kołdrą. Ona bawiłam się moimi palcami a ja jej włosami. Nie wiem kiedy ale oboje usnęliśmy.
*Neli
Obudziło mnie mocne waleni do drzwi. Widziałam jak Miki szybko zarzucił na siebie ubranie i zbiegł na dół dając mi wcześniej buziaka. Zrobiłam tą samą czynność. Gdy byłam już ubrana zeszłam na dół a na dole Miki rozmawiał z.. Co On tu robi? Czego On od nas chce?


***Hej Hej ^^ Mamy kolejny rozdział :)
Było ciężko ale JEST :)
Mam kilka pytań i jeśli moglibyście to odpowiedzcie na nie :3
1. Jak myślicie, kto przyszedł do zakochanych?
2. Jak Wam się podoba nowy rozdział?
3. Przeszkadza Wam ta część erotyczna?
4. Podoba Wam się nowy wygląd bloga czy coś zmienić ?

9 komentarzy:

  1. Blog super a teraz odpowiem na pytania :
    1.Kacper
    2.Jest super extra
    3.Nie, ja chcę takich części więcej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Myślę, że ten Aleks.
    2. Jest bardzo fajny :D
    3. Raczej nie.
    4. Mogłoby być trochę ciemniejsze tło, żeby się lepiej czytało ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Alan
    2.Super rozdział
    3.Nie
    4.Podoba sie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Pan idealny.
    2. Tak.
    3. Nie.
    4. Generalnie jest okej, ale niefajnie się czyta bo jest za jasne tło, lub za ciemna czcionka. Ale tak to git!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest świetnie ale ja mam jedno pytanie. Bo na początku opowiadania Kornelia była z Kacprem. A teraz co się z Nim dzieje? Już nie są razem? Trochę to wszystko pokręcone.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś tutaj nie czyta uważnie :c
      Kornelia nie była z Kacprem. Oni są przyjaciółmi tylko chłopak się w Niej zakochał bez wzajemności...

      Usuń
  6. 1.Alan
    2.Świetne
    3.Nie
    4.Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, nominowałyśmy cię do The Verstaile Blogger ;)
    Dowiesz się wszystkiego u nas http://youarebemynumberone.blogspot.com/2013/06/liebster-award-blog-zostaysmy.html ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nominację do wszystkich konkursów itd ale ja nie chcę brać w tym udziału ;*
      Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziękuję. To miłe <3

      Usuń