środa, 26 czerwca 2013

POLECAM

Z racji iż ja aktualnie nie piszę... można powiedzieć że na jakiś czas zawieszam bloga postanowiłam się z Wami podzielić jednym z blogów <3
Blog jest o zespole 1D... ja osobiście nie przepadam za tym zespołem lecz blogi jakie są pisane z ich udziałem są na prawdę ciekawe i warte polecenia :)
Jeśli będziecie chcieli dodam kolejne warte przeczytania blogi :)

* Wypełnijcie proszę krótką ankietę która jest zamieszczona po prawej stronie ekranu, gdyż to ona zadecyduje o tym czy kolejne rozdziały się pojawią. Z góry dziękuję :*

*Pod tym postem możecie również reklamować swoje jak i inne warte przeczytania opowiadania :3

Pozdrawiam i przepraszam Miśki <3

3 komentarze:

  1. No tak mój pierwszy blog. Taki sobie ;D bo rownac sie z twoim nikt nie moze ;* http://gabrysiuniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj on już ląduje w moich zakładkach i od jutra zaczynam lekturkę ^^
      Dziękuję Ci bardzo Kochanie <e
      To bardzo miłe gdy czytasz takie komentarze <3
      KC

      Usuń
  2. Nie wiem czy mam to kontynuować, ale jak chcesz to zobacz: http://prosze-tylko-mnie-kochaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń