sobota, 29 czerwca 2013

POLECAM 2

Hej hej hej Miśki ^^
Może na taki początek wakacji jakaś nutka aby sobie przypomnieć poprzednie odpały i życzę Wam aby w tym roku było ich więcej <3 KLIK

Teraz kolejny blog który jest wart przeczytania.
"Tylko nasz miłość była zabójcza"
Nie będę nic o nim mówić gdyż słowa są tutaj zbędne :)


WYPEŁNIJCIE PROSZĘ ANKIETĘ :3
 
Jakie macie plany na wakacje ?
Morze, góry ? ^^
Ja prawdopodobnie jadę na mazury pod koniec lipca a tak to oczywiście mega odpały na miejscu :3 Zapraszam w lubuskie ^^ Poplotkujemy sobie xD hahaha <3


Możecie się ze mną kontaktować : 
E-MAIL - myzjaranizyciem@wp.pl
ASK.FM - @CzubForever
GG - 44490235


Zapraszam Was również moje konta :
GIFYO.COM
ASK.FM
TUMBLR
YT
FOTKA.PL
oraz mój PHOTOBLOG

5 komentarzy:

  1. Ja też jadę na mazury pod koniec lipca! Mam nadzieję, że się spotkamy :) To ja :) Piszę o to opowiadanie:http://mojeopowidanieoonedirection.blogspot.com/
    Ja cię na pewno skojarzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie w tym samy czasie *_____*
      Bardzo bym chciała się z Tobą spotkać :) Również mam nadzieję że nam się uda <3

      Usuń
    2. Ja jadę 26.07 do około 16.08 ^.^ A do jakiej miejscowości jedziesz?

      Usuń
  2. Ooo... ^^
    A ja nie mam pojęcia gdyż będzie to totalny spontan i wgl cały wyjazd jest pod wielkim znakiem zapytania gdyż mamy remont w domu :c

    OdpowiedzUsuń